Aytiii Dogumdan sonra korsenin faydası var mı? Nasıl korse önerirsiniz? trendyolda listesinde olan varsa paylaşır mı😘💜
hunilimom Aytiii vallahi çok faydası var benim ilk doğumun yaz di sıcakta takamadim sıkıldım ama KESKe taksaydım dedim göbeğim kalktı sarktı simdi bende arayıştayım
Aytiii hunilimom hangisinden alsam acaba? düşünüyorum…büyüklerden hatırlıyorumda derlerdi: karnını dogurdun andan sıkı sıkı bagla, birşey bulamasanda kemerle bagla))
hunilimom Aytiii sıkan ama nefes almanı engellemeyen terletmeyen bisey olmalı ben çarşaf sarmıştım ilk sonra termal korse gibi bişe bağladım aman nasıl terledim
Aytiii hunilimom duydugıma göre terletşnce daha iyi, göbek eriyomuş demek ki iyi degilmiş..henüz 15 haftadayım ama kilo almaktan ve göbeyim kalmaktan aşırı korkuyorum…trendyoldan followa atıcam indirime girdiyinde alıcam
hunilimom Aytiii benim Haziran di ilk doğumun zaten emzirirken aşırı terliyorsun bir de yaz sıcağı eklenince ben cok kaşındım mesela o hoşuma gitmedi ama kışın takılıyor