Merhabalar güzellikler napıyonuz bakim ne durumdasınız, ağırlaştık mı iyice, hazırlıklarımız tamam mı
Benim oğlan artık baya büyüdü baskı hissediyorum aşağı doğru bu cuma Allahın izniyle nst için gidicem bakalım hayırlısı, 35+2 oluyoruz bugün itibariyle, sabırsızlanıyorum ve şimdiye kadar korku asla aklıma bile gelmezken şimdi aşırı tedirginim şu son bi kaç gün aklıma gelip duruyo nasıl yapıcam diye, bi akrabam yeni doğum yaptı gözün aydın felan diye konuştuk öyle, oda dediki normal doğuma zorla sezeryan çok zor ağrılı oluyo dedi ama o ıkınamamış, üstelik açılması da 10 cm olmuş ama yapamamış 12 saat sancı çektikten sonra, sezeryana almışlar ben asla sezeryan olmam demedim şimdiye kadar demiyorum da, hangi doğum benim ve bebeğim için iyi olacaksa ona razıyım ama şuanlık herşey normal gözüküyor bebeğimin kafası da aşağıda şuan doğum pozisyonu almış, bu sefer de ıkınabilecek miyim korkusu sardı, kusura bakmayın sizleri korkuttuysam ama siz kendinizi nasıl motive ediyorsunuz, bu ıkınma işini nasıl yapıcaz inanın hiç bilmiyorum ilk doğumum olucak nasipse🥺🥺