asellmom Pamuk_3465 dün çatı muanesi oldum doktor yumuşama var dedi bugün akşama doğru nişanım geldi hem sümüksü hem koyu kahve geldi ve çok fazla geldi bence nişanımız geldi öyle düşünüyorum
Asena17 Pamuk_3465 banada bugun oldu dun muayene oldum 2 cm acikligim vardi bu sabah kahve leke geldi onemsemedim geri uyudum oglen baya kirmizili sumuksu akinti geldi doktorum gelmemi soyledi 3 cm olmus acikligim sancimi evde cekmemi soyledi cuma tekrar gidicem bi aksilik olmazsa
SerraveAnnesii Doktorum çatı muayenesinden sonra kan gibi, kahvemsi, pembemsi lekelenme olabilir normal demişti. Ama nişanda olabilir
Pamuk_3465 SerraveAnnesii bilemiyorum canım daha önce çatı muayenesi oldum ama hiç böyle bir şey başıma gelmedi
SerraveAnnesii Pamuk_3465 Anladım canım o zaman nişan olabilir sağlıkla gelsin inşallah bebişlerimiz🙏🏻🤍
Pamuk_3465 Asena17 aynen benimde önce normal lekeydi dedim tahriş falan olmuştur ondan 4 saat sonra kahverengi Büyük bir leke oldu
Pamuk_3465 Zeynep0806 bilmiyorum ilk hamileliğimde 4-5 kere çatı muayenesi oldum ama hiç böyle bir sıkıntı yaşamadım
Zeynep0806 Pamuk_3465 benimde ilk kanamalı oluyor nişan denilen olay yoksa sümüksü akıntı gelmesi çatıdan sonra normal kabul ediliyor benimde olmuştu