iki_melek_annesi Asena17 36 haftalıkken 3 300 gr olmuştu yarın kontrolümüz var bakalım ne kadar oldu☺️
bebekomm Asena17 36+1 bugün gittim 3100 gram boyu da 52 cm. Ama ben 173 üm eşim de 181 muhtemelen onunla ilgili
Asena17 Bebiscann benim de acilmam var 3 cm 36+6 yim yarin 37 olcam 3100-3200 araliginda dedi de doktorum bi sorayim dedim annelere olcumler hep yanlis cikiyormus zaten genelde galiba
Yusuf_alpin_annesi 37 haftaliken 2.800 dü bizim de 38 de ise 3.200 olduk. Şuan 39+3 olduk bakalım nekadar oldu
Asena17 Yusuf_alpin_annesi oyy masallahh gunu gelmis nerdeyse benim ki sabirsiz 3 cm acilmam var nisanim geldi bugun :))
Yusuf_alpin_annesi Asena17 hayırlısı olsun tek sağlıklı olsunda açılma varsa yakın sizin doğum ozmn. Bizde hala tık yok 40lara kalicaz galiba
Asena17 Yusuf_alpin_annesi en guzel zamanda gelsin bebislerimiz insallah kuzum ben biraz stresliyim oda etkiliyor olabilir