GunesliGunler_ yok o taş gibi kesiliyor dediğin şey işte rahim kasılması ben erken doğum riski yaşadım 30 haftalıkken oluyordu bende bende sancı olduğunu bilmiyordum normal sanıyordum sanciyi belden kassiga vuran bir ağrı zannediyordum doktorumla görüştüm hemen gel nst bağlayalım dedi çok yüksek sancım çıktı meğer günlerce çekmişim ben baya sıklaşınca dayanamayip gitmiştim o toplanma karnın sert olması bebeğin toplanıp kasılması da sanciymis meğer hastanede felan yattım durdurulması için haftam çok küçük diye şu an da 37. Haftanın içindeyiz hala nst sancılar çıkıyor aynı şeyler devam ediyor ama bekliyoruz