edaliannee Kızlar merhaba 26+2 günlüğüm , sol kasığımda bi ağrı var yürüdükçe artıyo yatarken döndükçe ağrıyo ,ayağa kalkınca ağrıyo 🙄 sizce normal mi ?
Bebiscann edaliannee aynı ben bacım bende böyleydim, bebek büyüdüğü için kasıklara baskı yapıyor ondan oluyor bu ağrılar
Bebiscann edaliannee sinirlere baskı yapıyor bebek canım aşırı olursa doktora görün yinede, birde magnezyum kullan iyi gelir