Elifbugra Bebekleriniz kaçıncı haftada döndü. Benim 30. Haftada hala dönmedi. 3 haftaya donmazsa sezeryan dedi doktor.
Gingerlove Elifbugra son haftasında dönen bile oluyormuş bence canını hiç sıkma ve bebek dönmesi için bazı hareketler var internette onları yap.
gldn065807 Elifbugra 32 döndü 35 haftasında kanala girmişti 37+2 yarın kontrol var bakalım ne diyecek
babynil @Elifbugra canm 3haftada duzenli yuruyus yaparsan kafasi agir basar normal pozisyonu alir. Benm tersti yuruyusle dondu yuruyusu birakinca tekrar geri dondu 😂 yani sezeryan olmak istiosan da yuru normal pozisyonunu alsin cnku makat oldugu icin cok skinti cikio malesef 😔
Elifbugra babynil havalar düzelmedi bir türlü yürüyüş yapmam için. 3 hafta düzenli yapayim insallah döner. Normal istiyorum ama korkmuyorsa değilim. 2. Doğum kolay diyorlar bakalım.
gldn065807 Elifbugra yani benim ilk bebisim 38 dönmüştü bu bebis biraz erken döndü 36 kadar vaktin var hala
35lavanta Kızım 28. Haftada dönmüştü bu velet 29. Haftadayız ayaklar aşağıda baş sağda popo ortada duruyordu bende çok merak ediyorum kontrole gidince öğrenicem artık 🤭🤭😂
35lavanta Elifbugra Ayy bitek akşamları konuşup sevebiliyorum karnımı kızım bütün gün benimle ya onu üzer kıskandırır diye hiç yanaşmıyorım o gelip severse anca yoksa hiç dokunmuyorum garibim şimdiden 2. Planda 😂
Esrasenturk8 Bebeğin döndüğünü anlayabilir miyiz acaba? Daha şiddetli filan mı oluyor hareketleri Benim doktorum bişey demedi dönüp dönmemesi hakkımda gittiğimde 33 haftalıktı Korkutmak mı istemedi acaba
Elifbugra Esrasenturk8 ultrasondan anlaşılır ancak döndüğü. Bisey söylemediyse herşey yolundadır demekki.
Gorkeminannesi Elifbugra 36da döndü bu sefer de doktor baska bahane buldu sezaryen yapmak için ben de hastaneyi de biraktim doktoru da baska yere geçtim
Elifbugra 35lavanta bizimkide şuan öyle oğlum tüm günümü alıyor. Eşim daha çok konuşur ondada oğlum izin vermez benimle oyna der. Doğunca ne yapacaz bilmiyorum.😅
babynil @Elifbugra hic havalari dusunme yagmur kar demedim ben yurudum 2.ymis birde cidden daha kolay oluo ablamdan gordum