Tosbiksss Bugün 22 haftalık bebegimin ayrıntılı ultrasonu vardı herşeyi gayet normaldi fakat doktor sol elinin sürekli kapalı olduğundan dolayı bide kalpteki iki tane damarına tekrar bakmak icin beni 2.hafta.sonra yine çağırdı korkuyorum kızlar böyle bisey yaşayan var mı aranızda https://imgyukle.com/i/EzYKvH
edis22 Tosbiksss ay bende cuma gidecem detayliya. Zaten heyecanliyim boyle seyler duyunca iyice strese giriyorum🤦🏻♀️🥺 eli kapali olunca noluyormus ki? Cocuk yumruk yapmis iste ne var bunda😒
kuzeyinannesi_ Tosbiksss Hayırlı sonuçlar alırsın inşallah canım stres yapma kendini üzme bebişini düşün bende detaylıya girdiğimde bebeğimin beyninde 2 tane kist olduğunu öğrendim sonucu 3-4 farklı doktora gösterdik çok şükür geçeceğini söylediler
Tosbiksss edis22 normal olabilir dedi genetik bi hastalıktan dolayıda olabilir dedi korkuyorum açıkçası bende bu yüzden inşallah hayırlı sonuclariniz olsun sizinde
edis22 Tosbiksss ay dr’lar herseyi abartmayi seviyorlar. Icini ferah tut hic bisey yoktur insallah. Tsk ederim amin canim hepimizinki saglikli olsun insallah🤲🏻🐣
Tosbiksss kuzeyinannesi_ inşallah canım benim teşekkür ederim rabbim hepimize yavrularımızı sağlıklı bi şekilde kavustursun