Merhaba ben bizzat oldum çikolata kisti ameliyatı doktorum erken hamile kalmnda fayda var demişti ben düşünmedim 4 yıl sonra istedgim an hamile kaldım kesesi boş çıktı o bu durumun kistle alakası yok ama şuan yine hamileyim bir engel değil yani endişelenme