Dudu_123 Glsh14 genel olarak kullanım amaçları aynı gibi sadece bebek yağı daha yoğun daha yağlı his bırakıyor ben her ikisini de aldım johnson’s babynin mor olanından
Nazlimom Glsh14 bebek yağını doktorlar önermiyor gözenekleri kapattığı için losyon öneriyorlar bende ecowell markasının aldim
BMelek Glsh14 mayista olacagi icin ben yaz icin losyon aldim bir tanede yag aldim ayni markanin. Egzama ve kuruluk yaptigi icin bazi markalar stok yapmadim bir tane aldim ikisinden de
Glsh14 Dudu_123 ben burda birkac yerde losyonu daha cok gormustum ama ayimiz var diye dikkat etmemistim.tesekkur ederim
fatmaon rossman baby dream markasi yeşil olan losyonunu aldım temiz içerikli ürün arastirmamda buna karar kılmıştım
tuqbay Ben Hindistan cevizi yağı kullanmıştım doğal olduğu için kafam rahat oluyor azıcık sürüyorum ve çok güzel besliyor
Glsh14 tuqbay mantikli aslinda.bende kendime hindistan cevizi yagi kullaniyorum cok guzel nemlendiriyor gercekten
BMelek Glsh14 johnsons baby aldim ben diger mustela haric tum markalar cevremdeki herkese egzama yapti bir johnsons baby yapmadi bakalim bizde de yapmaz insallah