Güzel anneler bugün 36+5im kontrole gittim doktorum bana 8 Nisan doğum tarihi vermişti bugünkü gitmemdede tüp bebek olduğu için 28 Mart sezeryanla alırım dedi. Ben ilk defa duydum şaşırdım sonra Doktorum dedi işi riske atamam dedi tüp bebek olup normal doğum yapan var mı Yoksa benim doktor mu sezeryan yapıyor