Benim arkadaşım doğum yaptı bebeği nefes almada zorluk çektiği için 5 gün kuvözde kaldı sadece o kadar :) bende 34 haftalığım bebeğim kanalda olduğu için doğumu bekliyoruz ciğer geliştirici, erken doğum olmasın diye iğnemizi vurulduk. Doktorum 2 hafta daha dursa yeter dedi bekliyoruz bakalım