Ustaoglu aynı haftadayız benm ikiz yerleri dar sanırım öyle cok hareketleri yok elimi vurunca bir tekme atıyolr rahatlıyrm birde gece uyurken kız hiç sorma ilk bebek birde tedaviyle oldu bugünlerde taktıgım şey karnım niye büyümüyor post acmıştım rahatlatı biraz kızlar bni iç karın vr karın kasları ile ilgiliymiş ikiz ama karnım hiç ikize benzemiyor diyorum büyümüyorlar mı neler neler yoksa herşeyleri norml gidiyor senin haraketli oldugundb dolayıda öyle his edebilirsin yinede baktın icin rahat degil vlah insan korkuyor ben eşimi doktoru deli etmişim 🤣en son doktor diycek bacım sen git