Sybabyss Şimdi şöyle söyliyim bende telefoncuda çalıştım. Şu şekilde oluyor. Mesela bir müşteri geliyor hattının üzerine telefon alıyor. Bayiye geri satmak istiyor. Bayi bunu geri alıyor. Bayi sahibi daha uyguna birine satıyor. Ama fatura vs yalandan bir fatura ayarlıyorlar. Her telefoncu yapıyor demem asla ve o söylediğiniz yeri de bilmiyorum. Bir de şu var apple Türkiye den gelen telefonların maliyeti yüksek oldugu için onlar farklı fiyat oluyor. Başka bir telefon satan toptan yerden alınırsa dükkan sahibi toptan cihaz aldıgı için ucuza alıyor o yüzden bir tık daha ucuza satıyor. Ama imei numarasını e devletten araştır bak. Senden ricam apple türkiyeyi arayıpta imei numarasını sorgulat onlar zaten evet bizim garanti kapsamımızda diyorlar. O şekilde anlayabilirsin.