2105_iyiki Yarın sabah 8.30 ta yatışım yapılıcak tahlillerim filan önceden yapıldı duanıza tavsiyelerinize ihtiyacım var 🙏
N_3637 2105_iyiki Allah ikinizinde yardımcısı olsun hayırlısıyla sağ salim kucağınıza alırsınız inşallah 🤲🏻🌸😊
Prenseslerimm_3 2105_iyiki bende Cuma sabah gireceğim bugün covid testi ve tahlillerimi verdim heyecanlıyım sağlıcakla bebişlerimizi kucağımıza alalım inşaAllah 🤲🏻
edis22 2105_iyiki saglikla insallah darisi bizede🤲🏻🥰 melegini kucagina alma sevincini dusunup hayaliyle ameliyathaneye gir. Rabbim saglikla melegini kucagina versin🤲🏻
2105_iyiki melekkizim_00 Rabbim sag salim kucagımıza almayı nasip etsin inşallah bir serum anca taktrmşmdr normalde hastanelerden cok korkarm acı eşigim çok düşüktür ama sadece saglkla kavşmak var aklmda korkum bile yok
melekkizim_00 2105_iyiki ayy resmen beni anlatmışsınız bende kan alınırken ağlayan bir insanım üstelik bu yaşta , aşı falan vurunurken hemşireye neler cektiriyorum
2105_iyiki melekkizim_00 yani her aşamayı düşünüyorum damaryolu açarken nasıl olcak sondayı ne zaman takcak deli odlum artk dşnmekten ama hepsi bi yana yani saglkla dogcakmı şuan bile düşünüyorum hareketlerimi azaldı bilmem ne diye artk psikolojim bozuldu
2105_iyiki edis22 Rabbim saglıkla kucagımıza alabilmeyi nasip etsin amin inşallah 💙🙏teşekkür ediyorum
2105_iyiki melekkizim_00 amin amin amin o an unuutmazsam tüm hamilelere gebe kalmak isteyenlere dua edicem inşallah 🙏