Babynative çok yakın arkadaşımda polikistik over vardı.. bir sürü doktora gitti, bir sürü ilaç kullandı.. Sonra Kayseri memorial hastanesine gitti orda ki doktor ilaçları kesti 1 sene boyunca bebek için deneme yapmalarını önerdi eğer gebe kalamazsa tedavi uygulayacağını söyledi.. arkadaşım evlendikten 3-4 ay sonra hamile kaldı tedavisiz ve şu an çoktan doğum yaptı :)) Yani bence nasip işi tabi kişiden kişiye değişir bu durum.. İyi bi doktora gitmesini de öneririm :)