Kdrbebgm Kizlar 11 haftalığız doktorumuz erkeğe benziyor dedi USG de baya met cikinti gözüküyordu kaç haftalıkken cinsiyet netleşti yada değişen var mı sizlerin 🤭
Hatice_gzr2505 Kdrbebgm 14+5 de Koza benziyor demişti 16+4 de erkek olduğunu kesin öğrendik 16. Haftaya kadar pek net bişey söylemiyorlar bir de bebeğin pozisyonuna bağlı tahmin yürütüyorlar ama bazen net bişey söylemiyorlar