Sampuanlardan sebamed, mustela, baby me, minoris,bubchen, siveno kullandim ilk cocugumda. Bu kullandiklarimin icinde temiz icerikli ve en guzel olani mustelaydi. Deterjan olarak da farkli markalari denedim. Ama dalin, uni baby temiz icerikli degil. Sonra moms green deterjan ve yumusatici kullandim, hem guzel kokuyor hem de temiz icerikli