Beyza321 Kuzey_irmak benimde 29 ekimm 🤗 yaklastikca korku sariyor 🙈 ama bi an omce gecsinde istiyorum bi yandan
Kuzey_irmak Mutlukalp zamanla öne nasıl geldi tarih?Bana da iki hafta önde diyor dr 3 kasımdan 29-28 ekime geldik:)
Mutlukalp Kuzey_irmak Benim en başından beri önde gidiyor bebek değişmedi tarih😊Zaten normal doğum 15 gün önce yada sonra olabiliyor
Hcrksk Tam 29 ekim görünüyor doğumumuz🙏Korku,stres başladı bazen de herkes doğuruyor ben mi doğuramıcam diyorum🙈eşyaları yıkandı,ütülendi.sadece çanta kaldı yerleşecek.sizde durumlar nasıl
Kuzey_irmak Hcrksk ben daha hazırlıklara başlamadım bayram geçsin dedim bu kez de bel ağrım çıktı:( hala listeden gereksizleri eliyorum :-/ çok mu geç kaldım ya
gonulcelen Kuzey_irmak ekim sonu bizim de ama sezeryan istediğim için 25 ekim diye ortalama bir tarih verdi aslında düşününce 😍😍😍 neden olmasın. 18.10.18 mi olsa diyordum bnde 🙈
Kuzey_irmak gonulcelen hiç tarihe takılma canım nasibinde ne zaman gelmek varsa o xmn gelsin yeterki gelişimi sağlığı iyi olsun
gonulcelen Kuzey_irmak tabi ki 36. Haftayı bitirelim sonrası allah Kerim sağlıcakla kalabildiği kdr kalsın istiyorm bnde tabi ki🙏🏻
Susamtanesiii Kuzey_irmak been 🐣 sata gore 29 ekim gozukuyor ama bebis 1-2 hafta onden gidiyor o sebeple bilemiyoruz😂
Betus93 Kuzey_irmak bizim bicirik beklerse sayet 29 ekim de dogacak. Tabi erken dogum riskinden suan yatiyor olmasaydim😰
Hulyarecep Kuzey_irmak bizimde nasip kısmet olursa İnşALLAH son 60 günümüz var 🙏🙈 zaman geçmek bilmiyor nedense ☹️☹️