Denizpyraz bende çok sabırsızdım sürekli hastaneye gidip bebeğimi görmek istiyordum.. Bebeğim bana sabrı öğretti.. Herleyin bi zamanı olduğunu anlattı resmen.. Sabırla bekledim her randevuyu.. Şimdi 24. Haftadayız tekmeleriyle her gün sevdiriyor kendini, doktora gitmesem de hissediyorum artık iyi olduğunu:)) Sende sabret bence zaten erken gidince ne bebeği görüyorsun ne keseyi.. Herşeyin zamanı varmış acele etme, bende yeni öğrendim :))❤️ Hayırlı sağlıklı gebelik olsun inşallah ❤️