MerveeD ben yaklaşık 3 haftadr tembel tembel oturuyorum, yürüyüşte iyi gelebilir ama havalar çok soğuk oldu bu günlerde balkona bile çıkamıyorum. Bu durumda sicak su torbası hazırlıyor veya sıcak duş 👍 ağrıların olması normal görüyorum, vücut haftalar öncesi doğuma kendini hazırlıyor 👍 çok geçmiş olsun💐