Sevim06- Kızlar merhaba diş ağrısından müzdaribim dişim hava alıyo ağrı yapıyo dişlerimde dolgu var büyük ihtimal dolgularda sıkıntı var dişçiye gittim filim istedi çocuk için zararlı diye çekinmedim öle çıktım geldim yokmu aranızda diş ağrısına çözüm bulan
Seraysss Sevim06- karanfil kaynatın özünü verene kadar sonra pamuğu suyuna bandirin ve ağrıyan dişinize koyun bisey kalmıyor aynı sıkıntıdan bende müzdaripim çok iyi geldi
Moonlight38 Sevim06- Tuzlu suyla gargara, karanfil yağı, sarımsak iyi geliyor, ayrıca kaynatılmış kekik suyunu ılıttıktan sonra kekik suyuyla gargara bunları deneyebilirsiniz
Dmladuru Sevim06- Ağrı varsa iltihap olabilir bende gittim doktor ağrıyı bastırmak için antibiyotik verdi 5 gün kullandım ağrısı tamamen kesildi 3 aylıktı şimdi 8 aylık olduk hala bir ağrı yok şükür isterseniz doktorunuza danışın diş ağrısı için antibiyotik uygun görürse yazar
Beysaa Benimde aynısı oldu benim sadece tek ağrıyan bir disime film çektiler oda herhangi bir makinaya girmedim oturdugum yerden çekti her hangi bir zararı olmaz dedi zaten zararı olsa yapmazlar çünkü doktor onayı olmadan müdahale etmiyolar
Sevim06- Seraysss Kekik ve karanfil yağı düşük yapmıyonu internette öle yazıyo doktorumda bilgisi yok anlamadım
Sevim06- Dmladuru doktora gittim filim istedi filim sıkıntı olunca çektirmedim bende bilmiyom bu gidişle tekrar gidecek gibiyim
Moonlight38 Sevim06- kekiği yiyip içmiyorsun ki, kekiğin kaynayıp ılıyan suyuyla gargara yapıyorsun, neticede midene giden bir şey olmayacak
Zehra9616 Sevim06- sknti olmaz yelekle ama sen bilirsin tabi yinede cnm akranfil isir uyusturur iyi gelir
Beysaa Sevim06- özel polinikmiydi gittiğiniz özeller çok ilgileniyo hatta kağıt veriyor sana doktorun imzası olmadan hicbirsey yapmiyolar ne gerekiyorsa sana söylüyor yapabileceği herşeyi yapiyo