18+4 haftalığız son 2,3 gündür aralıklarla karnıma kramp şeklinde sancılar giriyor beni biraz zorluyor kasıklarımda değil ağrı karnımda bu haftalarda böyle bişey yaşayan var mı ilk gebeliğim endişeleniyorum normal mi değil mi bilgilendirirseniz sevinirim