Arkadaşlar merhaba dün 2li tarama testi için kan vermiştim beraberinde doktorum tam kan da istedi e-nabızdan baktığımda 4 değerimde farklılık gördüm ne% diye bir değer var referans aralığı 76 benim 78 değerim internetten araştırdığımda çok farklı durumlar gördüm korktum açıkçası anlayan var mı acaba??