Detaylı ultrasona kadar bebeğin suyuyla ilgili hiç bir şey söylemedi doktorlar iyi yada kötü diye detaylı ultrasonda doktor az değil ama daha iyi olabilirdi dedi 10.7 cm suyu sizce az mı yada git gide azalır mı o günden beri içimde hep bir sıkıntı var ya azalırsa diye 21+3 de gittim bugün 22+4 üz havuç suyu içiyorum başka önerebileceğiniz bir şey var mı