SuktarphaHacerakr Osmolak verdi doktor ama hic ise yaramadı. Çok feci kabizim. Aranızda kabiz olan varmi
KaviNim SuktarphaHacerakr bende cok fena kabızdım doktor probiyotik toz vermişti hiç bi işe yaramadı inanırmısın 5 aydır cigköfte yemiyordum gecen canım cekti yedim ve bagırsaklarım calıştı bi dene istersen 😊
Calasun SuktarphaHacerakr bende iliksu aktivya kuru kayisi ve daha az ve yavas tuketiyorum yemegimi daha iyiyim olucem saniyordum aca baslamadan dogal yolla halletmeye calistim cok sukur gecti biraz
ebruu30 Bende de var kabızlık ama ilaç vermedi doktorum bunun için sebze tüketmemi söyledi..marketlerde kefir var meyveli ondan içiyorum ve kuru kayısı yiyorum..öncekinden daha iyiyim şuan 🙏
SonglKayaIbiolu Bende çekiyorum kuru kayısı falan pek işe yaramıyor banada duphalac verdi içerikleri aynı hemen hemen 2 öğün falan alırsam anca rahatlatıyor biraz sancı yapıyor ama 🙄