13 martta ilk tahlilim 16.89 çıktı 1 gün arayla 15 martta yani bugün tahlil verdim 63.22 çıktı sağlık ocağındaki hemşire değerler çok az yükselmiş daha çok yükselmesi lazım dış gebelik olabilir dedi moralim çok bozuldu 2 katına yükselmesi yeterli diye biliyorum gerçekten sonuçlarım yukselmemismi bu durumu yaşayan bilen varmi yardımcı olurmsnz