Bebekk01 ankara şehir hastanesine gidiyorum kontrole değil muayene odasına bekleme alanına bile almıyorlar. Eşim ultrasonda bebeği görüp kalp atışını dinlemek istediği için özele gittik, gitmişken cinsiyeti de öğrendik devlette kolay kolay söylemiyorlar.