Minnosunannesi merhaba , ben de 17. Haftamdan sonra hafif kelebek çırpınması gibi hissetmeye başlamıştım arada daha az hissettiğimde endişeleniyordum 20. Haftadan sonra daha iyi hissetmeye başlamıştım hatta 20 den sonra bile bazen çok hareketli bazen daha az oynadığını hissediyordum size tavsiyem erken haftalarda endişelenmeyin 20. Haftadan sonra bebeğinizin az oynadığı durumlarda süt içerseniz , meyve ceviz yerseniz, sola yatarsanız bebeğiniz hareketleniyor. 😁Ben de bir sitede okumuştum.