Merhaba Hanımlar☺️ Ben bir şey sormak istiyorum .Öğretmenim ve riskli bir gebeliğim var bunun için heyet raporu alacağım fakat bir yerde heyet raporu bulunulan ilden alınmak zorundadır gibi bir yazı okumuştum.Farklı ilden rapor alan oldumu hiç acaba ? Ya da bi bilginiz var mı bu konuda?