Esra5 basindan beri beli cok agriyan bir hamile oldum. Ama en kotusu de bobrek agrisinin bele vurup ortaya cikmasiydi. O yasadigim inanilmaz bel agrilarini dahi unuttturdu bana. Tas dusuruyormusum. Belim iki buklum olmustu. Hayatimda boylesine aci yasamadim dedim. Zaten hala agriyo ameliyat falan filan oldum 3 haftadir yatak dosek yatiyorum. Agrilrim hala cok. Ama yapcak bise yok. Zaman gun dolduruyorum. Bir gun daha bitti diye dua ediyorum🤕o bel agrilarima bile sukreder olmusum. 31 haftaligiz bu arada.