Merhaba, bebeğimiz bir türlü cinsiyetini tam göstermedi bacaklarını büküyor😂 her şeyin başı sağlık tabi, doktorumuz büyük ihtimalle kız olduğunu düşünüyor fakat hiç net göremedik detaylıya kaldık. Herkes göstermiyorsa kızdır, erkek olsa çoktan belli olurdu diyor, öyle midir sizce aksini yaşayan oldu mu? Artık bende bir şeye heveslenmek istiyorum🙈 Veya önce kız olup, detaylıda erkeğe döndük gibi bir şey mümkün müdür?