Aysunozb iyiyi veya iyi olmayanı ben size söyleyemem malesef her birimizin ayrı bünyesi dayanıklılığı var anestezi doktorunuzla konuşmanız gerekiyor benim belimde fıtık var mesela ve her ikisi de belki de bende şiddetli bel ağrısı yapacak sezeryan olmasam normal de doğuramıyorum cumartesi doğumum var yarın da anestezi muayenesinde herşeyi konuşacağım doktorun yönlendirmesine bağlı 😊