Egamze 39haftalik hamileyim karnim bebek bi yere toplanip kasiyo kendini sancim oluyo ara ara doktora gittigimde aclmam yoktu neden oluyodur acaba
Beyzan738 Egamze bende de aynı sürekli sertleşme ve toplanma oluyor resmen karnım yamuluyor 37+3 haftalgm ..yarın kontrolm var bı soricam bende