Luckymom97 Kürtajdan 6 ay sonra gebe kaldımm korkularım yüzünden sevinemiyorum ilkini rutin kontrolde kalbi atmadığı için kürtaj olmuştum yarın kontrolüm var hem merak ediyorum hem korkuyorum🥺
gamzosgamzos Luckymom97 Rabbim korktuguna ugratmasın canım inşaAllah sağlıklı gebeliktir kendine stres yapma benimde ilk bebegimin kalbi durmustu 2.bebegimi sağlıkla kucağıma aldım çok şükür Rabbime simdi 27 aylık 22 gün sonra abla olacak Rabbim nasip ederse 😊
Luckymom97 Syhafsam şuan şükürler olsun var daha geçen perş kalbini duydum yarın rutin kontrole çağırdı diğer bebeğimi rutin kontrolde kalbi atmadığını öğrenmiştim ekstra korkuyorum o yüzden öğrendiğimden beri kimseye söylemedim doğru düzgün sevinemedimde 🥺
Luckymom97 gamzosgamzos yaaa maşallah Allah bizede nasip etsin aklımdan hep atmaya çalışıyorm ama hep kafamda biri konuşuyo sanki ya durduysa ya aynısı olduysa diye
gamzosgamzos Luckymom97 amin canım inşaAllah 🙏🌸 hareketlerini hissetmeye başladınmı için rahatlayacak biraz merak etme sağlık ile kavuşalım hepimiz yavrularımıza inşaAllah 🙏