Kızlar Bundan 10 gün önce kanama şikayetiyle hastaneye gittim çok şükür Bebek’te sorun yok yatarak geçirdim 10 günü fakat sürekli özellikle her WC gittiğimde leke geliyor nezman düzelir bilmiyorum 10 gün sonra randevum var bugün 12. Haftam doldu aynı sorunu yaşayan oldumu nekdar sürdü bende miyom kaynaklıymış