Valla canım benim ilk gebeliğin de daha ilk aylardan bel ağrısından duramiyodum zaten karnın sisincede çekeceksin bel ağrısını su ana ikinciye hamileyim bunda da 13. Haftam bir aydır omuz ağrısından duramiyorum yani her hamilelik farklı tabi bünyeye göre de değişiyor ama alissan iyi olur :) napalim anne olmak zor