designermom Çalıştığım icin hicbisey takip edemiyorum be ucuzdur ne değildir kızlar bebe şampuanı yağı çatlak kremi almayı düşünüyorum hangi marka alayım ebebekte suan en uyguna neler alabilirim indirim var sanırım değerlendireyim
Miniginannesi8 designermom arkadaşım uygulamasında her perşembe pazar arası indirim olduğunu gördüm biberonlar da falan 30-40 TL indirim vardı. Ama gerçekten her hafta var mı bilmiyorum hatta onun için post açtım ben de yazan olursa dönerim sana 🤚🏻
Kelebekk-0307 designermom e bebekte indirim var mı bilmiyorum ama hepsiburada sitesinde de sürekli annebebek ürünlerinde indirim oluyor ayrica çoğu zaman kod filan da geliyor o şekilde daha da uygun oluyor
Smyye1B designermom Pazar akşamı aldım bugün geldiler totalde 300 ₺ tuttu burası ortalama 25 liraydı tulumlar.