Gldnz61 ben 4 haftalik iken hamile olduğumu öğrendim gittim doktora kese gördüm haftaya tekrar gel dedi ama ben 8.haftama kadar bekledim çünkü böyle şeylerle karşılaşabiliyor insanlar ne kendimi üzmek istedim ne aklımda soru isareti kalsın istedjm o yüzden 8.haftada gittim hem bebegimi hemde kalp atışını duydum inşallah sizde de öyle olur