Kızlar 13. Haftada doktorum kendinden emin bir şekilde erkek dedi defalarca parti yapıcamı emin misiniz dememe rağmen evet dedi. Şu an 21 haftalığım ve bugün gittiğim kontrolde bebeğin pozisyonu net olmasına rağmen pipiyi göremedik 😞 doktorun kendide şaşkın mahcubiyetten mi bilmiyorum ama ne kız diyebildi ne de erkek. Tabi ki öncelik ve en önemlisi sağlık ama çok sinirlerim bozuldu ister istemez kendimi çok alıştırmıştım ve istediğim de erkekti 😞 haftaya detaylı randevusu aldım orda belli olucak artık doktor öğrendiğin gibi bize de haber ver dedi birde 😒 Başına böyle bir olay gelen var mı? Sizce bebeğimin cinsiyeti değişebilir mi 😞