Merhaba kızlar, iki hafta önce korona oldum ve iki arkadaşımda hamileyken korona olduklarından doktorları anestezli sezeryan yaptiramicaklarini sadece epiduralli sezeryan olabileceklerini söyleyip o şekilde doğum yaptılar. Ben kendim doktoruma sordum alakası yok istersen anestezili yapabilirsin dedi. Bilgisi olan var mı ?