Seyda5454 Honeyinci 35+5 sebepsizce gelmek istedi :) karnımda çok hareketli bir bebekti hep erken gelir bu diyordum bende her zaman hareketliydim tabi onların etkisi varmı bilemem. Çantalar 31-32den sonra hazır olsun yani :)
Honeyinci SutlacimiYedimmiBen erken dogum riskiniz varmiydi peki doktor bekliyormuydu erken dogmasini yoksa ani mi gelisti
SutlacimiYedimmiBen Honeyinci riskim yoktu 34.haftada nst de kasılmam cikmisti 10 gün sonrada 35.hafdadayken birden suyum geldi
Honeyinci Seyda5454 inanin 35. Haftasinda doguran hic cikmaz diye dusunuyordum suan pes pese boyle cikinca benim elim canta hazirlamaya gitti yavastan 😂 yarin hazirliklarima baslarim artk bende 32. Deyim 😁
Mucizemannesi21 Honeyinci ilk oğlum 38+4 gunluk dogdu İkinci oglum 39+5 dogdu Üçuncü oglum 40+1 gunluk dogdu 15 gün oldu dogalı
Honeyinci Mucizemannesi21 genelde ilk bebek gec sonrasi daha erken gelir derler ama sizde tam tersi olmus 😁