Merhabalar Haziran 21 inde kızımıza kavuşacağız inşallah. Henüz bez ve ıslak mendil almadım. Molfix pure Soft 1 numara 160 lı Almayı düşünüyorum yeterli olur mu? Günde 8 adet değişse 20 günden sonra 2 numaraya geçilebilir mi ? Birde 2 numaradan kaç adet almalıyım ? 60 lı 12 paket alt temizleme pamuğu aldım başta kullanmak için sonra ıslak mendile geçeceğim. Tecrübeli anneler fikir verirse çok sevinirim