Merveanneoluyor Dün de yazmıştım arkadaşlar Tsh hormonum biraz yüksek çıkmıştı dahiliyeden yarına randevu aldık. 11çeyrekte. Aç karnına yapılması şart mı tok gitsem farkeder mi? Yaptıranlar yazarsa çok sevinirim
deletedmom6295 Merveanneoluyor genelde aç bakıyorlar benim tshıma ve ilaç alıyorsanız dabah ilacınızı içmeden gitmeniz lazım
Merveanneoluyor deletedmom6295 teşekkür ederim tsh için ilaç kullanmıyorum başlayacaklar duruma göre. Ama Demir ilacı + folik asit içiyorum onları da mı içmeden gideyim
deletedmom6295 Merveanneoluyor onlarda sorun olacağını sanmıyorum ama demir ilacını içtikten sonra fazla aç kalırsanız mide bulantısı yapabilir
Merveanneoluyor deletedmom6295 evet haklısınız genelde içtikten bir saat sonra kahvaltı yapıyorum. Onu da artık geç içerim o zaman.
elifelifelif Merveanneoluyor ilk testte yuksek cikinca 2 bucuk ay ilac kullandim. Ilaci keselim bide oyle bakalim dedi. 10 gunde 1 o yuzden baktirdim. Ama malesef 20 gun sonra tekrar cikmisti. Ilaca devam 😳
Merveanneoluyor @deletedmom6295 canım bugün tahlil yapıldı 31.07de ki sonuç 3,52 17.08de ki sonuç 2,98 31.08de ki sonuç 1,69 Kendiliğinden düşüyor demek ki normal olması gereken düzeye dedi doktor, ilaç yazmadı🤲🏻
Avcihavva Bende nerdeyse 1 yıldır ilaç alıyorum 75 mg hemde şuan 26+3 hamileyim öğrendiğimde doz ayarlaması için gittim sonuca göre aynı doz devam dedi takip için çok sık gitmiyorum ilacın içinde 50 tane var her ilaç bitiminde gidip kan veriyorum bakıyor doktorum