Tugcekaya 13+2 de erkek dedi 17+2 de kız dediler bugün ama böyle bi emin değiller gibiydi detaylı da net belli olur dediler 17 sen sonra değişen var mı
Ogrtmn1234 Tugcekaya 13 de erkek dediğinde çıkıntı varmiydi ultrasonda gormusnuydunhz ve yüzde kaç ihtimal vermişti canım Doktorun iyi bir doktormu tecrubeliyse değismez gibi ama yanılma payı vardır muhakkak kesin dememisse
Tugcekaya Ogrtmn1234 Kendi doktorun raporlu olduğu için özelde başka doktora gittim o yüzden tecrübesini bilmiyorum malesef