Minikanne06 Yelizmurat tam giriş kısmına bırak o orda kalır zaten içine sokmucan kız girişe yerleştirecen😁
Minnakkkk Sencer60 ben bı çıkartıp dıgerını hemen yıkıyorum başka türlü bas edemıyorum 30 haftalığım 😀 sonra çamaşır yıkayacağım zamana yakın yıkamayı bırakıp hepsını atıyorum makınaya bazen gunde ıkı kez degıstırdıgım bıle oluyor başka türlü bas edemedım 😀
deletedmom213 Yelizmurat ben her wc gidişimde günlük pedi deiştiriyorum. Malum sürekli wc de yiz :) Günlükte iç çamaşrı deiştiriyorum ped olmasına rağmen. Günlük pedide doğru kullandktan sonra bence zararı yok.
Bebegmibkliyrm Yelizmurat var canim senin gibi onda beenn😭 ya ben bide çıtçıtlı atletler var ya onun disjnda atlet giyemiyrum. Bide kulotun ustunden alttan onu çıtçıtlıyom. Benim akinti yuzunden hem camasirim hemde atletim mahfolmus oluo iste. Bi insan gunde iki kere camasir degisir mi. Calisan biriyim o yuzden gunde iki kere degisiom. Bide evde oturan bi insan olsam kim bilir dayanamaz kac kere degisirdim. Bir cekmece camasirim var yetmio artik