Yelizmurat bende namaz kıldığım için günlük pedde zararlı diye bi beyaz atletimi kestim onu bırakıyorum çamaşıra geçmiyor her gece onu çamaşır suyuna bırakıyorum sabahta çamaşırı değişiyorum yeniden beze geçiyorum 😂 artık namaz üstünde iken bazen akıntı oluyor ee bezi de namazda çıkarıyorum mecburen bende peçete ile ya da pamuk ile tampon yapıyorum bu şekilde iyi oluyor bezde hijyenik oluyor bence doktoruma da sormuştum. Ki Zaten eskiden kadınlar hep böyle bezler kullanmış :)