Miray31 Merhabalar yerleşme kanaması nasıl oluyor şuan bende pembe kanama var beta şuan 1.20 çıktı 🙄 biraz daha bekleyeyim mi
Whitewomen Miray31 Ben adet oldum sanmıştım ihtimal vermemiştim 6 buçuk aylık bebeğim vardı sonra bekledim bekledim gelmedii kan filan meğer yerleşme kanıymış