Efefsane_ 26. Haftamdayım bende Bi kaç gündür kaburga ve bel ağrısından ne yatabiliyorum ne kalkabiliyorum gündelik hayatımı çok etkilemeye başladı 🤦♀️ bende magnezyum soda kullanıyorum sağlık ocağındaki ebemle soruyorum ne sorsam normal diyor ☺️ ölüyorum desem normal diyecek ☺️ önce ılık Bi duş alıyorum biraz suda kalıyorum çıktığımda viksle masaj yapıyorum yada eşime yaptırıyorum güzelce baştan aşağıya o biraz rahatlatıyor (ama biraz 🤭) denemediysen dene belki biraz rahatlarsın viksten sonra hafif sıcak havlu koy bana sıcak iyi geliyor ama bazılarına soğuk kompres iyi geliyormuş denemek lazım