Htc04 Kızlar 34 haftalığız suyum 90 dedi bol sıvı tüket dedi erken doğum olabilirmiş normalde su ne kadar olmalı
Aslihan2 Htc04 ben 35 haftaligim 30.haftadan beri suyum sınırda en fazla 50 60 diyor hatta bana Her hafta kontrol edilirsin 34.hafta cok erken bir hafta değil zaten bol su tüket hicbiseycik olmaz allahn izniyle ☺
SiibeLLa bende 33 haftalığım suyu 90 dedi şimdilik kendine yetiyor ama azmış. doktor birşey söylemedi 2 haftada bir gel dedi bana o kadar . doktor size ne söyledi acaba ?
Htc04 Aslihan2 ya içime su serptiniz allah birinizi bin etsin. Hepimiz sağlıkla alalım kucağımıza rabbim emeklerimizi boşa çıkarmasın. İnsan kendinden bi tane daha görünce içi ferahlıyor
Aslihan2 Htc04 Kesinlikle ama sürekli bebisin hareketlerini takip et hareket hissetmezsen hemen acile git suyumuz az olduğu icin doktorlar bu yöndene riske atmak istemiyolar 😊
Villanelle Havuç suyu değil de normal su için. Havuç öyle görünmese de karbonhidratı fazla olan bir sebze. Bi de suyunu yapınca 4 5 havucu bi anda tüketmiş gibi oluyorsunuz. Şekerinizi yükseltir ve son haftalarda sorun